Betaling 1. Generelt, vi accepterer følgende betalingsmetoder: Kreditkort, Moneybookers, Western Union;Qiwi Wallet;Alipay eller SPÆRRET på www.scandinavianmotorshow.dk.Og vores beskyttelse giver kun betaling måder acceped af www.scandinavianmotorshow.dk platform. 2. Du har 3 dage til at betale, når du afgiver en ordre med succes. 3. Hvis du ikke kan tjekke med succes, vent et par minutter, og prøv igen,hvis du stadig ikke kan betale,skal du sende en e-mail til www.scandinavianmotorshow.dk at bede om hjælp .Forsendelse 1. Vi vil sende varer inden for 1-7 dage (arbejdsdage ferie sæsoner) efter betaling er bekræftet af platform. 2. Vi leverer Kina Post , DHL , EMS,Epacket 3. Forsendelsen af Kina Post, der er Registreret luftpost for mindre end 2 kg varer i 15-25 arbejdsdage, Hvis du har brug for varen hurtigst muligt, bedes du kontakte os for shipping.Vi beregner shipping cost for dig. 4. Når du modtager de varer, du har bestilt, er på 24 timer, skal du kontrollere den grundigt.Kontakt os direkte hvis du har nogen problemer. 5. Hvis du ikke har fået det inden for den leveringstid,bedes du kontakte os uden tøven.Vi vil tjekke den til dig med post office og skikke. 6. Leveringstid (ikke omfatter ferie-og weekend): en.DHL , TNT og FedEx shipping normalt 3-5 arbejdsdage .b.EMS shipping tager normalt 5-8 hverdage .c.Kina Post air mail : Asien Nord - Amerika 7-15 arbejdsdage West Euro - Øst Euro / Oceanien - Mid-East 10-30 hverdage Sydamerika - Afrika 30-45 arbejder 7 dage. For at sikre, at du kan modtage pakken uden nogen import-skatter , vi vil erklære det som en Giftwith en lavere værdi . 8. Eventuelle afgifter eller gebyrer, der er købere responsiablity .Returnering / Refusion 1. Check venligst tracking i formation på tracking hjemmeside. 2. Kontakt os ved at meesage, e-mail, eller trade manager. 3. Find den pakke, og ltem, omhyggeligt. 4. Bemærk venligst: Mænd lavet fejl er ikke garanteres,at sådanne skader efter brug,vandskader og så videre.Feedback-1. Positiv Feedback ( 5 Stjerner ) er meget vigtigt for os, bedes du tænke to gange, inden de forlader feedback .Du må ikke åbne tvist til os , vil vi tage ansvar for at sende eller refusion for eventuelle problemer. 2. Kontakt os ved at Trade Manager eller Bogstaver, inden de forlader neutral(3 stjerner) eller negative (1-2 stjerner) feedback,vi vil gøre vores bedste for at solvethe problemer og stole på os .